İçerik Pazarlama: Kim, Ne, Ne Zaman, Nerede, Neden ve Nasıl (İnfografik)


                   

                    İçerik Pazarlamada Fotoğrafı Daha Net Göreceksiniz

 Arama motorlarının kendilerine ait algoritmaları ve mantıkları bulunmaktadır. Google mantığına bakacak olursak, linklerden oluşan bir internet ağı şebekesi göreceğiz ☺ En fazla linki ve oyu alanlar, Google’da üst sıralarda yerlerini alabiliyordu.

 Öyle ki; Google’da üst sıralarda çıkmak isteyenler para karşılığında sitesinin linkini yayacağına dair vaatlerde bulunanlarla çalışmaya başladı. Durum böyle olunca, Google kötü link vermelere karşı savaş açtı. Savaş açmasına karşın halen, en etkin silahlardan biri linkleme olsa da, onun yanına içeriği oturttu. Seo’su yapılmış bir sitede yer alan doğru içerikler ile neler yapılmaz ki!

 Sosyal ağlar büyük meydanlara dönüştüğünden ve her segmentten insanı barındırmasından dolayı firmalar için pırlanta değeri taşımakta. Sosyal ağlardan yüksek verim alabilmek için içerik pazarlamasına yavaşta olsa ağırlık verilmeye başlandı. Fakat içerik pazarlaması gerçekte ne? Firmalar neden önemsemeli? İçerik pazarlama taktileri neler? Bunlar ve daha fazlası için infografiğe göz atmanızda fayda var. İçerik pazarlama dünyasına katılarak daha fazla lead toplayabileceğinizi sakın unutmayın! Eğer B2B bir işletmeyseniz B2B İçerik Pazarlamasının Durumu başlık yazımı es geçmeyin derim.


Posted in . Bookmark the permalink. RSS feed for this post.

Leave a Reply

Ara

.